آموزش اینستاگرام فرادرس 2023-01-12

جذب مشتری در اینستاگرام تکنیک های تضمین موفقیت فروش در اینستا فرادرس مجله‌

با توجه به اهمیت آشنایی با بازاریابی در شبکه‌های اجتماعی فرادرس اقدام به انتشار فیلم آموزش بازاریابی در شبکه های اجتماعی کرده است که لینک آن در ادامه آورده شده است. در کپشن پست و در استوری‌ها از «فراخوانی به اقدام» (Call To Action | CTA) استفاده کنید. در تصویر زیر از کاربر خواسته شده که با بالا کشیدن استوری اطلاعات بیشتری کسب کند. نکات زیر را دنبال کنید تا یاد بگیرید چطور یک حساب اینستاگرام را از ابتدا ایجاد کنید و با استوری، پست و امکانات دیگر آن برندتان را توسعه دهید.

تا زمانی که حساب کاربری شما عمومی باشد، می‌توانید نه‌تنها برای فالورها بلکه برای افراد دیگری که ازطریق الگوریتم‌های اینستاگرام به حساب شما دسترسی پیدا می‌کنند، محتوا تولید کنید. کاربران می‌توانند با کارهایی مثل لایک، کامنت و… با پست‌های شما تعامل برقرار کنند. برای شروع ضبط روی آن ضربه بزنید و دوباره روی آن ضربه بزنید تا کلیپ پایان یابد.

قرار دادن کدهای تکراری در پروژه‌ها در حالت کلی اتفاقی بد و منفی است و در پروژه مطلب آموزش ساخت ربات اینستاگرام با پایتون به طور ویژه‌ای بدتر محسوب می‌شود. زیرا کد سلنیوم به عناصر «رابط کاربری» (User Interface) وابسته است و عناصر رابط کاربری معمولا زیاد تغییر داده می‌شوند. هنگامی که عناصر رابط کاربری تغییر می‌کنند و نیاز به تغییر و به روز رسانی کد ایجاد می‌شود، بحث Page Object Pattern مطرح می‌شود. با این الگو (Pattern)، کلاس‌های شی صفحه (Page Object Classes) برای مهم‌ترین صفحات یا قسمت‌ها (Fragments) ساخته می‌شوند و در واقع رابط‌هایی را شکل می‌دهند که برای برنامه قابل درک است. با در نظر داشتن این موضوع، می‌توان کد بالا را بازنویسی کرد و کلاس‌های HomePage و LoginPage را ساخت.

این موضوع کاملا بستگی به شما و حوزه فعالیتتان دارد. تعدادی از افرادی که در حوزه طنز و انگیزشی فعالیت میکنند پیج خود را با دیدن دوره آموزش اینستاگرام استاد دیجیتال ارتقا میدهند و بعد با پذیرفتن تبلیغات هزینه زیادی دریافت میکنند. برخی از افراد هم طبق مهارتی که دارند شروع به فروش آموزش میکنند که از این روش درآمد چند صد میلیونی خواهند داشت. پس مقدار درآمد کاملا بستگی به شما دارد. ریلز یک قابلیت جدید است که  به تازگی در اینستاگرام فعال شده است .

همین ماهیت بصری نیز بوده که اینستاگرام را به چنین پلتفرم فرهنگی تاثیرگذاری تبدیل کرده است. با بیش از یک میلیارد کاربر ثبت شده، اینستاگرام که در سال ۲۰۱۲ میلادی به زیرمجموعه‌ای از فیسبوک تبدیل شد، اکنون جزئی از زندگی روزمره بسیاری از مردم در سراسر جهان به حساب می‌آید. به همین خاطر آموزش اینستاگرام و ترفندهای آن اکنون شکلی مهم‌تر از همیشه به خود گرفته. دانشجویار با ارائه دوره‌های جامع و رایگان، یکی از بهترین منابع برای یادگیری فتوشاپ است. این وب‌سایت با تمرکز بر آموزش‌های گام‌به‌گام و پروژه‌محور، به کاربران امکان می‌دهد تا مهارت‌های خود را در زمینه فتوشاپ تقویت کنند و برای ورود به بازار کار آماده شوند. «اینستاپای» (InstaPy) بزرگ‌ترین و محبوب‌ترین ابزار خودکارسازی موجود برای اینستاگرام به شمار می‌آید که به به صورت رایگان در دسترس است.

اگر می‌خواهید یک فیلتر به ویدیو اضافه کنید و Next را بزنید. در پیش‌نمایش ویدیوی کامل شده، گزینه Instagram را بزنید. وقتی بومرنگ خواستار جواز دسترسی به تصاویر موبایل می‌شود OK را بزنید. لازم است یادآور شویم که پیش از این در مجله فرادرس در مورد بهترین ساعت برای تبلیغ در اینستاگرام نیز به صورت مفصل و جامع مطلبی را منتشر کرده‌ایم و این موضوع را کامل بررسی کرده‌ایم.

کاربران می‌توانند ویدیوها و کلیپ‌های تصویری را ضبط و ویرایش کنند و همراه با موسیقی پس‌زمینه، با دوستان و فالوئرهای خود به اشتراک بگذارند. این ویدیوها را هم می‌توان در فید اصلی اینستاگرام دید، هم در استوری‌ها و هم در صفحه اکسپلور. در ازای تمام استوری‌هایی که منتشر می‌کنید، از یک هشتگ و یک لوکیشن هم بهره ببرید.

ناگفته نماند اگر از اینستاگرام برای ارتقا کسب و کار خود، برندسازی شخصی و پیدا کردن پروژه و شغل استفاده می‌کنید، بهره گرفتن از لینکدین نیز در کنار آن می‌تواند منجر به نتایج بهتری شود. برای آشنایی با لینکدین می‌توانید مطلب مجله فرادرس در همین رابطه که لینک آن در ادامه آورده شده است را مطالعه کنید. اینستاگرام حالا اکانت‌هایی را برای فالو کردن به شما پیشنهاد می‌کند. برای دنبال کردن هرکسی که می‌خواهید، گزینه Follow را بزنید.

با انتخاب آیکن دایره‌ای شکل در گوشه پایین سمت راست تصویر، دوربین جلو یا پشتی موبایل را انتخاب کنید. در این بخش از مقاله آموزش اینستاگرام توضیح می‌دهیم که چطور می‌توانید یک رنگ ثابت به عنوان پس‌زمینه استوری خود تعبیه کنید، رنگ پس‌زمینه را تغییر دهید یا از یک الگو و تصویر بهره ببرید. به صورت مشابه و به دلخواه، می‌توانید یک لوکیشن هم به تصویر خود اضافه کرده و گزینه اشتراک‌گذاری خودکار محتوا در شبکه‌های اجتماعی فیسبوک، توییتر یا تامبلر را هم انتخاب کنید. اینستاگرام به صورت رایگان روی موبایل‌های هوشمند مبتنی بر دو سیستم عامل iOS و اندروید در دسترس قرار گرفته. این یعنی می‌توانید آن را روی دیوایس‌های آیفون و آیپد و همینطور تبلت‌ها و موبایل‌های شرکت‌هایی نظیر شیائومی، سامسونگ، آنر، هواوی و سایرین به اجرا در آورید.

برای آغاز به کار با این پلتفرم شبکه اجتماعی لازم است اپلیکیشن آن را از گوگل پلی استور (+) یا اپ استور iOS (+) دانلود کنید. به احتمال فراوان شما نیز همین حالا در اینستاگرام ثبت نام کرده‌اید یا می‌خواهید در آینده نزدیک دست به چنین کاری بزنید. در بخش بعدی از مطلب آموزش ساخت ربات اینستاگرام با پایتون چگونگی خودکارسازی مرورگر با استفاده از چارچوب نرم‌افزاری سلنیوم آموزش داده شده است. بخش فروشگاهی اینستاگرام برای اکانت‌های بیزنسی کاربرد دارد که برند خود را گسترش داده‌اند و حالا می‌خواهند محصولاتشان را به صورت حرفه‌ای‌تر بفروشند. این قابلیت، یک بخش فروشگاه را به اکانت شما اضافه می‌کند که در آن می‌توانید محصولات را با تگ قیمت نمایش بدهید.

برای دور زدن این محدودیت لازم است به سراغ یک اپلیکیشن شخص ثالث بروید. خوشبختانه در حال حاضر انبوهی از اپلیکیشن‌های مناسب این کار روی دو پلتفرم iOS و اندروید یافت می‌شوند و اکثرا به صورت رایگان در دسترس قرار گرفته‌اند. در این بخش از آموزش اینستاگرام به این ابزارهای خواهیم پرداخت. در این بخش از آموزش اینستاگرام توضیح می‌دهیم چطور می‌توانید چندین تصویر و ویدیو را در با استفاده از اپلیکیشن این شبکه اجتماعی روی اندروید و iOS استوری کنید. اینستاگرام ضمنا به شما اجازه می‌دهد به دنبال پست‌هایی بگردید که در لوکیشنی خاص تگ شده‌اند. برای این کار کافی است که نام لوکیشن مورد نظر را در نوار جستجو وارد کرده و در اپلیکیشن به سراغ تب Places یا در وب‌سایت به سراغ لیست کشویی بروید.

کاربران در پیج هایشان محتواهای خود را اعم از پست و استوری، منتشر می‌کنند. این پست و استوری ها ممکن است شخصی یا در رابطه با کسب و کارشان باشد. با این اقدامات، می‌توانید محیطی امن و محترمانه برای پیج خود ایجاد کنید و از ارسال نظرات ناخواسته و آزاردهنده جلوگیری کنید.

روی تصاویر و ویدیوهایی که می‌خواهید استوری کنید بزنید. دایره‌ای که در گوشه بالا سمت راست هر تصویر بندانگشتی تعبیه شده به رنگ آبی در می‌آید. یک عدد درون این دایره به نمایش درمی‌آید که ترتیب پست شدن را نشان می‌دهد.

این اقدامات به شما کمک می‌کند تا تجربه کاربری بهتری را برای دنبال‌کنندگان خود فراهم آورید و محتوای پست‌هایتان را در معرض دید کاربران بهینه کنید. هنگامی که حساب کاربری برای خود ایجاد می‌کنید، احتمالاً تمایل دارید که اعلان‌های (notifications) خود را تنظیم کنید تا فقط اطلاعات مورد نظر خود را دریافت کنید. اعلان‌ها به شما می‌گویند که چه اتفاقی در پروفایل شما در حال رخ دادن است. به عنوان مثال ، هنگامی که کسی عکس شما را لایک می‌کند پیامی برایتان به عنوان هشدار می‌آید که به شما این اتفاق را اعلام می‌کند.

گزینه Dark را بزنید تا خطوطی مشکی‌رنگ دور نام خالق پست شکل بگیرد. ممکن است شاهد نمایش یک ویدیوی تبلیغاتی کوتاه باشید. اندکی صبر کنید تا پست بازگذاری شود.

مثلا پیج آموزش اینستاگرام استاد دیجیتال 100 تا فالووینگ دارد یعنی استاد دیجیتال 100 پیج در زمینه های مختلف را دنبال میکند. برای ساختن حساب کاربری در اینستاگرام، نیازی به هزینه کردن و اتلاف وقت نیست. تنها با نصب کردن این پلتفرم و عبور از یک سری مسیر های مورد نیاز، به این خانواده بزرگ میپیوندید. کاربران اندروید، میتوانند با مراجعه به گوگل و سرچ عبارت اینستاگرام، و یا از طریق فروشگاه پلی، اقدام به دانلود آن کنند. برای کاربران ios باید به اپل استور و یا گوگل مراجعه کنند تا بتوانند آن را دانلود و نصب کنند.

ضمنا گزینه‌ای برای دعوت از همکاران هم وجود دارد. علاوه بر این امکان هم‌راستا کردن کلیپ‌ها هم مهیا شده. این ابزار زمانی به کار می‌آید که می‌خواهید ترنزیشن‌هایی نرم و نه‌چندان محسوس میان لحظات مختلف ویدیوی خود داشته باشید.

برای فروشگاه ها، این قسمت بسیار مهم است. صاحبان مشاغل میتوانند رضایت مشتریان خود را، از این قسمت با دیگران به اشتراک بگذارند. علاوه بر رضایت مشتریان و اعتماد سازی، میتوانید هر موضوعی که از نظر شما مهم است را، هایلایت کنید. مانند اطلاعات تماس و رضایت مشتری و حتی میتوانید محصولات خود را در این قسمت دسته بندی کنید تا مخاطب شما به راحتی به خواسته خود دست پیدا کند.

بعد از انتخاب استوری‌های مد نظر خود، گزینه Next را بزنید. در بالای شبکه پست‌ها به سراغ لیبل Story Highlights بروید. اینستاگرام امکان پست کردن یک هایلایت از درون پروفایل را مهیا کرده است. بعد از انتشار، هایلایت درون پروفایل شما به نمایش درخواهد آمد. برای آنبلاک کردن اکانت به همان صفحه بازگردید و ضمن دنبال کردن مراحل بالا، گزینه Unblock را بزنید.

برای مثال در تصویر زیر کاربر با هشتگ WITH_GALAXY# به تولید محتوا برای گوشی‌های موبایل سامسونگ پرداخته است. در واقع این هشتگ به محتوای تولید شده توسط کاربر و عکس‌هایی گرفته شده با گوشی سامسونگ اختصاص داده شده است. اینستاگرام یکی از محبوب‌ترین پلتفرم‌های اشتراک‌گذاری تصویر در دنیای اینترنت به حساب می‌آید. با استفاده از این شبکه اجتماعی می‌توانید به دوستان خود متصل شوید و در عین حال یک صفحه بسیار جدی برای برند یا کسب‌وکار خود بسازید. با فشردن دکمه سفید رنگ در پایین صفحه به ضبط استوری خود بپردازید یا با استفاده از تصویر بندانگشتی پیش‌نمایش در گوشه پایین سمت راست، تصویر یا ویدیویی از پیش موجود را آپلود کنید.

در گوشه پایین سمت راست روی آیکن دایره‌ای شکل کوچک بزنید تا قادر به انتخاب از میان گزینه‌های مختلف پس‌زمینه‌ها باشید. قابلیت Reels که اساسا برای رقابت با شبکه اجتماعی تیک‌تاک طراحی شده، به شما اجازه می‌دهد ویدیوهایی کوتاه و حداکثر ۱۵ ثانیه‌ای را ضبط و آپلود کنید. به محض اتمام روند ضبط ویدیو، امکان ویرایش آن و افزودن موسیقی، متن و جلوه‌های ویژه مهیا می‌شوند. سایر کاربران هم می‌توانند ضمن تماشای ویدیوهای Reels شما، آن‌ها را لایک کرده و زیرشان کامنت بگذارند. بنابراین این راهکاری جذاب برای به دست آوردن فالوئرهای تازه است.

به همین دلیل ایجاد تصاویر جذاب و با کیفیت بالا در تبلیغ محصولات نقش مهمی دارد. شما فرصت کوتاهی برای جلب توجه کاربر در اختیار دارید. تصویر با کیفیت و با وضوح بالا به خوبی ویژگی‌های محصول را نشان می‌دهد.

در صورتی که اولین بار است می‌خواهید حساب کاربری اینستاگرام داشته باشید باید اطلاعات شخصی خود مانند نام کاربری، آدرس ایمیل یا شماره موبایل و رمز ورود را وارد کنید. اجرای مسابقه و دادن هدیه روش مناسبی برای جلب توجه افراد به کسب‌وکار و برند شما است. برای مثال می‌توانید یک هدیه در نظر بگیرد و از افراد بخواهید برای دستیابی به آن چند دوست اینستاگرامی خود را تگ کنند. با این روش در مدت زمان کوتاهی در معرض دید افراد زیادی قرار می‌گیرید و علاوه بر آن در آینده فرصت ایجاد رابطه با این افراد را خواهید داشت که ممکن است به فروش بیانجامد. یک مسابقه ارزشمند اینستاگرامی، ویژگی‌های زیر را دارد.

در درس سوم یک لایه متفاوت از بازاریابی در شبکه‌های اجتماعی را خواهید آموخت و با خصوصیات تولید محتوای متنی و بصری در این پلتفرم‌ها آشنا خواهید شد. در نهایت درس چهارم با بررسی اصول بازاریابی نظیر بهینه‌سازی موتور جستجو، بک‌لینک، تکنیک‌های بازاریابی و تحلیل داده‌های آماری به پایان می‌رسد. در ادامه این آموزش اینستاگرام توضیح می‌دهیم چطور می‌توانید از نمایش پست‌ها و استوری‌های شخصی خاص جلوگیری کنید. در این بخش از آموزش اینستاگرام توضیح می‌دهیم که چطور می‌توانید پست‌های تصویری و ویدیویی را از حساب اینستاگرام خود پاک کنید. ضمنا از این نیز خواهیم گفت که چطور می‌توانید به جای پاک کردن پست‌ها، آن‌ها را آرشیو کنید. Repost for Instagram (+) ابزاری عالی برای کاربران اندرویدی است و Regrammer (+) هم انتخابی خوب برای کاربران iOS به حساب می‌آید.

این دوره‌ها با کیفیت بالا و محتوای جامع به شما این امکان را می‌دهند که به‌طور کامل با فتوشاپ آشنا شوید و تکنیک‌های مختلف آن را یاد بگیرید. آپادمی – مقالات و ویدیوهای آموزشی برای یادگیری تکنیک‌های فتوشاپ. در ادامه، توضیحاتی پیرامون خطوط کد تغییر یافته و جدید ارائه شده است. شما می‌توانید اینستاگرام را گوگل پلی، اپ استور، بازار و مایکت دانلود کنید. توجه داشته باشید بهتر است این نرم افزار را از سایت های غیر معتبر دانلود نکنید.

با دکمه‌های Text و Drawing و Sticker می‌توانید ویرایش‌هایی دلخواه روی ویدیوها و تصاویر اعمال کنید. روی هر کدام از موارد که می‌خواهید در پایین کلیک کنید تا قادر به ویرایش کردن هرکدام به صورت جداگانه باشید. در گوشه بالا سمت چپ، دکمه Minimize به شکل مربعی درون مربعی دیگر تعبیه شده که ویدیو چت را پنهان و ادامه دادن روند گشت‌وگذار در اینستاگرام را امکان‌پذیر می‌کند. مکالمات کنونی شما در بخش سمت چپی به نمایش در می‌آیند و با کلیک روی هر مکالمه در بخش سمت راست، قادر به باز کردن صفحه مکالمه مورد نظر خواهید بود. در منوی پایینی، گزینه Explore یافت می‌شود که شما را به صفحه‌ای با همین نام برده و پست‌های متعلق به اکانت‌هایی که شاید به آن‌ها علاقه‌مند باشید را نمایش می‌دهد.

پروفایل کاربری که می‌خواهید بلاک شود را یافته و باز کنید. اپلیکیشن اینستاگرام را روی موبایل مبتنی بر iOS یا اندروید خود باز کنید. بعد از این تصویر پروفایل شخص مقابل شکلی اندک شفاف به خود می‌گیرد و استوری‌های او در پایان فید شما نمایش داده می‌شوند.

در این روش هکر می خواهد به اطلاعات شخصی کاربر نفوذ کند. هکر باید توانیی بالایی در زمینه هک و امنیت داشته باشد. در این مرحله باید چندین لایحه سرور های اصلی اینستاگرام بگذرد تا به اطلاعات مورد نظر برسد که کار بسیار پیچیده ایی می باشد. اگر یک هکر حرفه ایی بخواهد پیج شما را هک کند روش های زیادی دارد.

درس سوم مبحث تولید محتوا، ابزارهای آن و کاربرد هشتگ را بیان می‌کند و در نهایت درس چهارم اصول بازاریابی و سئو در شبکه‌های اجتماعی را بیان می‌کند. بازاریابی ایمیلی روشی است که بسیاری از شرکت‌ها از آن بهره می‌گیرند. در پانویس ایمیل‌های بازاریابی خود لینک اینستاگرام و سایر شبکه‌های اجتماعی را قرار دهید و توجه افراد را به سمت اینستاگرام خود جلب کنید. این کار به افزایش تعداد فالوورهای شما کمک می‌کند. افراد به طور متوسط روزانه 53 دقیقه وقت در آن سپری می‌کنند.

حالا روی کد شش رقمی اینستاگرام بزنید تا کپی شود. حالا Next و سپس Open و Yes را بزنید. این گام‌ها ممکن است هنگام استفاده از یک اپلیکیشن احراز هویت دیگر متفاوت باشد. به پروفایل خود رفته و روی آیکن چرخ‌دنده در کنار Edit Profile بزنید.

حتی مهم نیست که آن‌ها را فالو کرده‌اید یا خیر. در حال حاضر که این مقاله نوشته می‌شود، Close Friends تنها روی استوری‌ها در دسترس است و با دیگر ویژگی‌های اینستاگرام مثل پست‌ها و پیام‌های دایرکت سازگاری ندارد. اینستاگرام به صورت رسمی هیچ راهی برای اشتراک‌گذاری تصاویر و ویدیوهایی که در قالب پست منتشر شده‌اند فراهم نیاورده است.

این تست‌ها روی اغلب «مرورگرهای وب» (Web Browsers) مدرن، قابل اجرا هستند. اینشات یکی از محبوب‌ترین برنامه‌ها برای آماده کردن و ادیت ویدیو برای استفاده در استوری است. با استفاده از این برنامه می‌توانید ویدیوها را کات کنید و انواع موسیقی را به آن‌ها اضافه کنید. همچنین اجازه می‌دهد کلیپ‌های ساده‌ای هم بسازید. بیو یا بایوی اینستاگرام، همان اطلاعاتی است که با باز کردن یک صفحه اینستاگرام در بالای صفحه نشان داده می‌شود.

این روزها فایل‌های «گیف» را ظاهرا می‌توان در هرجایی یافت. کاربران از این فایل‌های تصویری شبیه به ویدیو که در سیکلی دائمی تکرار می‌شوند در وب‌سایت‌های گوناگون نظیر فیسبوک، توییتر، تامبلر و ردیت استفاده می‌کنند. اینستاگرام اما از فایل‌های GIF پشتیبانی نمی‌کند.

حالا با دنبال کردن دستورالعمل ساده‌ای که گفته می‌شود قادر به دنبال کردن کار خواهید بود. روی مرورگر کامپیوتر ویندوزی یا مک خود به صفحه رسمی ریست کردن پسورد در اینستاگرام (+) بروید. پسورد کنونی (یا به عبارت دیگر قدیمی) خود و سپس رمز عبور جدیدی که می‌خواهید تنظیم شود را وارد کنید.

با کلیک بر روی این گزینه می‌توانید یک تصویر برای پروفایلتان انتخاب کنید. بقیه افراد شما را با این عکس پروفایل می‌بینند. استوری یکی دیگر از انواع محتوا در اینستاگرام است که تا 24 ساعت قابل مشاهده برای کاربران میباشد و بعد از گذشت 24 ساعت بطور خودکار پاک و به آرشیو ها منتقل میشود. همچنین میتوانید استوری های خود را در هایلایت اینستاگرام قرار دهید. مهمترین نکته در استفاده از هشتگ‌ها این است که باید همواره مرتبط و معنادار باشند.

اگر لازم است، با دو انگشت ابعاد تصویر را تغییر دهید تا به صورت کامل صفحه را پر کند. گزینه Tap to Type را بزنید تا قادر به تایپ کردن یک پیام مثل همیشه باشید. یک کپشن (متنی که زیر تصویر به نمایش در می‌آید) بنویسید و در صورت تمایل با گزینه Tag People، دوستان خود را در تصویر تگ کنید. Photoshop for Dummies – راهنمایی ساده و کاربردی برای افراد مبتدی.

خرید فالوور ارزان.خرید فالوور. خرید ویو اینستاگرام . خرید لایک اینستاگرام . خرید دایرکت انیوه . خرید پی وی pv تلگرام . خرید ربات اینستاگرام