چرا تبلیغات شما باید متفاوت باشند؟2022-08-30

دلایل اهمیت تکرار یا تمایز در تبلیغات ؟ سیده مینا دیوبند- سردبیر کار از نو وبسایت حسین یحیایی

محتوای پیام‌های تبلیغاتی شما باید به‌گونه‌ای طراحی شود که احساسات و نیازهای مخاطبان شما را هدف بگیرد. می‌توانید پیامکی ارسال کنید که او را به خریدن شلواری مناسب با آن پیراهن تشویق کند. هرچند که بیلبورد برای افزایش آگاهی از برند مناسب است؛ اما برای فروش‌های ویژه و حراج‌ها، از بیلبورد غافل نشوید.

رشد شگفت‌­انگیز صنعت موبایل و استفاده فراگیر مردم از آن، نوید آینده‌­ای با سلطه موبایل را می‌دهد. سالانه صد میلیون تلفن همراه راهی بازار می­‌گردد و روز به روز به شمار افرادی که از تلفن­های همراه هوشمند استفاده می­‌کنند افزوده می‌­شود. با حضور برندهای چینی و کره‌­ای نیز تنور رقابت در این عرصه داغ­تر شده است و مردم با هزینه کم­تری می‌­توانند صاحب این دسته از محصولات شوند. گزارش­های موتور جستجوگر گوگل نیز نشان­‌دهنده رشد چشمگیر جستجوی موبایلی در دهه گذشته دارد. همچنین با افزایش جستجوی موبایلی، شرکت گوگل نیز الگوریتم­های مرتبط با این موضوع را تنظیم کرد تا وبسایت­هایی که نسخه مطلوب موبایلی دارند، امتیاز بالاتری را دریافت نمایند.

بسیاری از شما در شبکه‌های اجتماعی، حساب کاربری ایجاد کرده­‌اید ولی داشتن یک حساب کاربری با حضور واقعی در آن­ها متفاوت است. وجود یک حساب کاربری در اینستاگرام، تلگرام، توییتر و … برای کسب و کار شما هزینه‌­ای ندارد، ولی برای حضور موثر شما نیازمند صرف هزینه و زمان هستید. بسیاری از صاحبان کسب و کار فقط تا مرحله ساخت یک حساب کاربری برای کسب و کار خود پیش می­‌روند ولی نحوه استفاده درست از آن را نمی­‌دانند.

این بنرها، به طور کامل با موضوع نوشته شده در وبلاگ – در اینجا «مقاله و منبع در مورد دیجیتال مارکتینگ» ـ مرتبط است. بهره‌گیری از تبلیغات همسان و محتوای حمایت شده راهی عالی برای معرفی برند درون محتوایی است که مخاطبان از پیش با آن آشنا هستند و به آن علاقه دارند. همچنین، می‌توانید تبلیغات ویدیویی خود را در اختیار پلتفرم‌های منتشرکننده ویدیو مانند یوتیوب قرار دهید تا آن‌ها را پیش یا پس از پخش ویدیوهای مختلف به کاربران نمایش دهند.

می دانیم که رسانه هایی هستند که مخاطبان زیادی دارند مثل روزنامه ، مجله ، تلویزیون و….. اینکه تشخیص بدهید کدام شیوه به موفقیت شما می انجامد گام مهمی است . در مرحله بعد، توجه به بازدهی روش تبلیغاتی و اهمیت تبلیغات در فروش می باشد.

Contact Us
https://appreview.ir/
Email: info@appreview.ir
Phone: 09145622900
, iran, iran

در زیر تعدادی از محبوب ترین شبکه های اجتماعی در ایران را قرار داده ایم که حداقل یکی از آنها بر روی گوشی های ایرانیان نصب شده است. تولید «محتوای قابل اشتراک‌گذاری» (Shareable Assets) باعث افزایش آگاهی از برند از طریق روابط عمومی دیجیتال، بک‌لینک و تعامل اجتماعی با کاربران می‌شود. این محتوا می‌تواند به شکل فرم‌های قابل دانلود، قالب‌های آماده، اینفوگرافیک و...

    {
  • با نمایش مزایای محصول و بیان تفاوت‌های آن با رقبا، تبلیغات می‌تواند نیاز مشتریان را برآورده کند و آن‌ها را به‌سمت خرید سوق دهد.
  • |}{
  • هدف بالا، محصول مدنظر برای تبلیغات، مخاطبان هدف و زمان مدنظر برای رسیدن به هدف را مشخص کرده است.
  • |}{
  • اما در این روش‌های تبلیغاتی، مشتریان احتمالی بیشتری با محصولات و خدمات شما آشنا می‌شوند.
  • |}
  • تبلیغات به روش‌های مختلفی انجام می‌شود و در واقع در هر محیطی که مخاطبی دارد، باید انتظار تبلیغات را داشته باشیم.
  • تمایز به این معنی است که تبلیغات ما باید از سایر رقبا متفاوت و منحصر به فرد باشد.
  • این تجربه نه تنها برند شما را در ذهن مخاطب جا نمی اندازد، بلکه ممکن است او را به طور کلی از شما دور کند.

برای اینکه استراتژی تبلیغاتی شما به طور مداوم بهبود یابد، نیاز به رصد و تحلیل دقیق عملکرد کمپین‌های تبلیغاتی دارید. ابزارهای آنالیز مانند گوگل آنالیتیکس (Google Analytics)، هات‌جر (Hotjar) یا ابزارهای گزارش‌دهی داخلی پلتفرم‌های تبلیغاتی می‌توانند به شما در اندازه‌گیری موفقیت کمپین‌ها کمک کنند. تبلیغات پوش نوتیفیکیشن به اعلاناتی گفته می‌شود که به طور مستقیم به دستگاه کاربر (موبایل، تبلت و یا کامپیوتر) ارسال می‌شوند. این اعلانات معمولاً حاوی پیام‌های کوتاه، تصاویری کوچک و یا لینک‌هایی به یک صفحه وب هستند.

با استفاده از تبلیغات می‌توانید پیام‌هایی را که برای مخاطبان جذاب است به تعداد بیشتری از مخاطبان هدف خود نشان دهید. شما می‌توانید با استفاده از تبلیغات، شهرت کسب‌و‌کار خود را افزایش دهید. تمام روش‌های تبلیغات می‌توانند برجستگی پیام‌های کلیدی شما، نکاتی که می‌خواهید مخاطبان هدفتان داشته باشند و جنبه‌های خوب شرکت شما را برجسته کنند.

تبلیغات تلویزیونی معمولاً بینندگان بسیار زیادی دارند و امکان دسترسی به تعداد زیادی از مخاطبان را با استفاده از محتوای چندرسانه‌ای ایجاد می‌کنند. این تبلیغات معمولاً هزینه‌های زیادی دارند، مخاطبان نمی‌توانند آن‌ها را رد کنند یا نادیده بگیرند و امکان هدف‌گذاری دقیق مخاطبان در آن‌ها وجود ندارد. اما تبلیغات دیجیتال در تلویزیون‌های اینترنتی این اشکال‌ها را برطرف کرده‌اند.

ما باید سعی کنیم تبلیغاتی خلق کنیم که جذاب، خلاقانه و به یاد ماندنی باشند. تمایز باعث می شود که پیام تبلیغاتی ما در میان انبوه تبلیغات دیگر، برجسته شود و توجه مخاطب را به خود جلب کند. اگر تبلیغات ما شبیه تبلیغات سایر رقبا باشد، نه تنها تاثیرگذار نخواهد بود، بلکه به راحتی فراموش خواهد شد.

تبلیغات پیامکی یا اس ام اس مارکتینگ به ارسال پیام‌های تبلیغاتی به صورت انبوه به تلفن همراه مشتریان گفته می‌شود. این روش بازاریابی با ارسال پیامک‌های کوتاه حاوی اطلاعات، پیشنهادات ویژه، تخفیفات و یا اطلاع‌رسانی‌های مهم به مخاطبان هدف انجام می‌شود. سئو، شانسِ یافته شدن وب‌سایت و محتوای آن در موتورهای جستجو، به ویژه گوگل، را افزایش می‌دهد.

چرا تبلیغات مهم هستند؟ 7 مزیت کلیدی

می‌بایست داستانی شفاف و الهام‌بخش از برندتان روایت کنید که ارزش‌هایتان را با خواسته‌های آن‌ها همسو نشان دهد. تبلیغات موفق نیازمند برنامه‌ریزی دقیق و بهره‌گیری از بهترین روش‌های تبلیغات است. در این مقاله، به تعیین هدف تبلیغاتی، انتخاب روش‌های مناسب و معرفی ابزارهای پربازده تبلیغاتی پرداختیم. با اجرای این مراحل و توجه به جزئیات، می‌توانید تبلیغات موفقی برای کسب و کار خود داشته باشید. پیام تبلیغاتی باید مشکل یا نیاز اصلی مخاطبان را شناسایی کند و سپس راه حلی را ارائه دهد. این به مخاطبان اطمینان می‌دهد که محصول یا خدمات شما می‌تواند به حل مشکل آنها کمک کند.

به‌جای صرف هزینه‌های گزاف و بازگشت سرمایۀ کم و انجام بازاریابی برای یک گروه گسترده از مشتریان، می‌توانید مخاطبان هدف خود را دقیق‌تر و در گروه کوچک‌تر تعریف کنید. مهم نیست که چه نوع کسب‌و‌کاری دارید، درهرحال قطعاً رقبای زیادی دارید. همیشه برندهایی وجود خواهند داشت که برای جلب توجه همان مصرف‌کنندگان رقابت کنند. حتی اگر ندانید که آن رقبا چه کسانی هستند، بازهم آن‌ها با شما رقابت می‌کنند و در دنیای تبلیغات، برای دیده‌شدن بیشتر حضور دارند.

هر یک از این روش‌ها مزایا و معایب خاص خود را دارند و بسته به نوع محصول، بازار هدف و بودجه، ممکن است یکی از آنها برای کسب و کار شما مناسب‌تر باشد. ترکیب چندین روش تبلیغاتی به شما این امکان را می‌دهد که هر کدام از مزایای آن‌ها را بهره‌برداری کنید و در عین حال ریسک‌ها را کاهش دهید. در نهایت، ایجاد اعتبار و اعتماد در بین مشتریان، کلید موفقیت در هر نوع تبلیغات است.

استراتژی جایگاه‌یابی شماست که مشخص می‌کند چه تفاوتی با رقبا دارید و قرار است چگونه در ذهن مشتریان جا خوش کنید. قبل از تعیین یک بودجه، باید بفهمید که در تلاش هستید تا به چه چیزی برسید. بودجهٔ تبلیغاتی تخمینی از هزینه‌های تولید و نمایش تبلیغ‌های یک شرکت در یک دورهٔ زمانی معین است. مهم‌تر از آن، این پولی است که یک شرکت مایل است برای دستیابی به اهداف خود کنار بگذارد.

گوگل می داند که ایجاد حس خاص بودن در مخاطبان خود یکی از بهترین راه ها برای جذب آنهاست و گوگل کار درستی انجام داد. علاوه بر این، از طریق این کمپین پیوند بهتری با مشتریان خود برقرار می کند. می‌خواهید مخاطب حتماً عمل موردنظرتان را انجام دهد؟ موارد موردنیاز را در اختیار او بگذارید. برای مثال، اگر می‌خواهید محصول را بخرد، قیمت باید مشخص باشد؛ همچنین مخاطب باید بداند چه روش‌هایی برای پرداخت دارید. مثلاً می‌تواند از اعتبار اسنپ خود استفاده کند؟ خرید قسطی چطور؟ سومین مورد هم نحوهٔ ارسال کالاست.

تبلیغات در رسانه‌های اجتماعی پیام شما را به‌‌راحتی برای مخاطبان هدف نمایش می‌دهد و آن‌ها را به کلیک‌کردن و خرید تشویق می‌کند. پلتفرم‌هایی مانند فیس‌بوک، اینستاگرام، لینکدین و توییتر هرکدام نسخه و کارایی‌های مخصوص به خود را برای تبلیغات دارند. دنیا هر روز در حال پیشرفت است و هوش مصنوعی از مواردی است که جدیدا زیاد به آن توجه می‌شود. هوش مصنوعی در تبلیغات به شما کمک می‌کند بهتر مخاطبان خود را دسته‌بندی کنید و به اصطلاح سگمنتیشن دقیق‌تری داشته باشید. این کار به شما این امکان را می‌دهد که مخاطبانتان را دقیق‌تر هدف‌گیری کنید و تبلیغات متناسب با نیازشان را به آن‌ها ارائه دهید. درست است که راه اندازی چنین زیرساختی هزینه‌بر خواهد بود؛ اما یکتانت این مشکل را با ارائه‌ی تبلیغات رفتار‌محور برای شما حل کرده است.

بهبود قابلیت دسترسی تنها روشی برای بهبود فعالیت‌های بازاریابی نیست. این کار امری ضروری محسوب می‌شود و بهینه نکردن وب‌سایت از نظر قابلیت دسترسی می‌تواند به تصویر برند و رشد کسب و کار آسیب بزند. بخش دوم این پلتفرم در قالب «تبلیغ‌دهنده» امکان معرفی کسب‌وکار به دیگران را برای شما فراهم می‌کند.

تبلیغات محتوایی یا بازاریابی محتوایی (Content Marketing)

بد نیست بدانید که تحقیقات نشان داده افرادی که این نوع تبلیغ‌ها  را می‌بینند، ۱۷ درصد شانس بیشتری دارند تا با آن برند در موبایل درگیر شوند. در دنیای شلوغ امروز که تمرکزکردن دشوارتر از گذشته شده است، اکثر کاربران علاقهٔ بیشتری نسبت به ویدئو نشان می‌دهند و دوست دارند به‌جای خواندن، ببینند و بشنوند. اگر قصد راه‌اندازی کمپین اینفلوئنسر مارکتینگ دارید، سرویس جریان (یکی از زیرمجموعه‌های یکتانت) یکی از در دسترس‌ترین سرویس‌هاست که راه ارتباطی شما را بسیار آسان می‌کند. در گذشته، شما برای دریافت آخرین اخبار و پیشنهادها، باید ایمیل یا شماره‌تلفن خود را ثبت می‌کردید؛ ولی حالا، فقط کافی است اجازهٔ ارسال نوتیفیکیشن را به آن‌ها دهید. یک سری کلیدواژه انتخاب می‌کنید (مثلا رمزارز، بیت‌کوین و ارز دیجیتال) و سپس تبلیغ شما در صفحه‌هایی نمایش داده می‌شود که از این کلیدواژه‌ها در عنوان و متا دیسکریپشن آن استفاده شده باشد. از طرفی، وقتی تبلیغ خودتان  را روی بیلبورد نصب می‌کنید، کار تمام است!

همین موضوع هم باعث می‌شود کاربر حس بدی را که به تبلیغ کسب‌وکارها دارد، از یاد ببرد. میزان ارتباط تبلیغ با صفحه‌ای که کاربر باز کرده است، شانس شما را برای تبدیل او به مشتری افزایش می‌دهد. از طرفی هم برنامه‌ای که مخاطب زنانه دارد، زمان و مکان مناسبی برای نمایش تبلیغ کفش مردانه نیست. چه چیزی باعث می‌شود نرخ هزینهٔ تبلیغات آن‌ها منفی شود؟ خیلی ساده است! به همین خاطر هم قرار است ۱۲ روش تبلیغات موثر در فروش را در این مقاله با شما در میان بگذاریم. مشخص کردن بودجه‌ای مناسب برای تبلیغات از اهمیت زیادی برخوردار است.

با توجه به اینکه مردم هر روزه بیش از پیش به موبایل‌هایشان وابسته می‌شوند، تعجبی ندارد که این گزینه را در لیست تبلیغات موثر ببینیم. اگر به فکر شروع این روش تبلیغی هستید، می‌توانید با کارشناسان ما به صورت رایگان مشاوره داشته باشید. صحبت از اینفلوئنسر مارکتینگ چند وقتی است که شنیده می‌شود؛ اما اکثر بیزینس‌ها به دنبال اینفلوئنسرهای بزرگ برای تبلیغاتشان هستند. درست است که نقش این اینفلوئنسرها پررنگ است؛ اما نباید باعث شود ما میکرو اینفوئنسرها را دست کم بگیریم.

کیفیت عکاسی و استفاده از تجهیزات به‌روز ازجمله مواردی است که تاثیر مستقیمی بر نتیجه نهایی عکس‌ها دارد. به همین دلیل، انتخاب آتلیه عکاسی در شیراز باید بر اساس معیارهایی چون تخصص در زمینه‌های مختلف عکاسی (پرتره، خانوادگی، صنعتی و …) و تجربه کاری باشد. همچنین، آتلیه‌های معروف شیراز با ارائه خدمات عکاسی حرفه‌ای و رعایت استانداردهای بالا می‌توانند به ایجاد آثار هنری بی‌نظیر کمک کنند. این تغییرات و پیشرفت‌ها تاثیر قابل توجهی بر کسب و کارها و زندگی‌های ما داشته و در آینده، تبلیغات همچنان به عنوان یک ابزار قوی برای ارتقای کسب و کارها و بهبود تجربه کاربری مشتریان خواهد بود. استفاده از داده‌ها و اندازه‌گیری دقیق عملکرد تبلیغات نوین، از جمله تبلیغات موبایلی و تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی، امری بسیار مهم است. برندها باید با استفاده از ابزارها و پلتفرم‌های تحلیلی و اندازه‌گیری عملکرد تبلیغات، بهره‌برداری بهینه از داده‌ها و بهبود مستمر در استراتژی‌های تبلیغاتی خود را به عمل آورند.

{

تبلیغات گوگل

|}

می‌توانید لینک‌های اختصاصی برای اینفلوئنسرها بسازید تا آن‌ها در طول سال، محصول شما را بفروشند و پورسانت بگیرند. بنابراین تبلیغات ویدیویی در وب‌سایت‌های پربازدید، شبکه‌های اجتماعی و پلتفرم‌هایی مثل آپارات و یوتیوب را دست‌کم نگیرید. هر هفته یک محتوای اختصاصی همراه با جدیدترین مقالات، اخبار و نکات آموزشی بازاریابی و تبلیغات را برای شما می‌فرستیم. ایمیل های تبلیغاتی باید عنوانی جذاب و یک کال‌تواکشن (CTA) واضح داشته باشند که از خواننده بخواهد عمل مشخصی را انجام دهد؛ مثلاً خرید محصول. ولی در روش‌های آنلاین، شما می‌توانید کمپین‌های خودتان را در لحظه تغییر دهید.

مارکترها با طراحی استراتژی «بازاریابی مجدد یا ریمارکتینگ» (Remarketing) تبلیغاتی را بر اساس بازدیدها یا فعالیت‌های قبلی کاربران در وب‌سایت به آن‌ها نشان می‌دهند. این شکل از بازاریابی، افرادی را هدف‌گذاری می‌کند که پیش‌تر به طریقی نشان داده‌اند که به برند یا کسب و کار شما و محصولات و خدمات آن علاقه دارند. همان‌طور که می‌دانید، بهره‌گیری از تبلیغات در کسب و کارها مزایای بسیار زیادی دارد که از میان آن‌ها می توان به افزایش فروش و افزایش آگاهی از برند به عنوان مهم‌ترین مزایا اشاره کرد. هدف های از قبل تعیین شده برای آگاهی بخشی نسبت به نام تجاری و محصولات و خدمات شما  در بین مشتریان ، سبب افزایش مشتریان و درآمد درحال رشد است .

تبلیغات در بیلبوردها و سیستم حمل‌ونقل عمومی را می‌توان شکلی از تبلیغات در رسانه‌های چاپی در ابعاد بسیار بزرگ دانست. با انجام این کار می‌توانید قدرت تبلیغات در روحیه اعضای تیم فروش خود را ببیند. امروز کاربران زیادی تبلیغات شما را می‌بینند، اما ممکن است در حال حاضر پولی برای سفارش خدمات/محصول شما نداشته باشند. این روشی است که همواره مورد استفاده کمپانی های بزرگ، متوسط و کوچک قرار گرفته و بدون شک ادامه خواهد یافت. اکنون که می‌دانید چرا تبلیغات مهم است، بهتر است به ادامه مطلب بپردازیم. مجموعه پارس ادوردز (پارتنر رسمی گوگل) از جوانانی خلاق و با دانش روز تشکیل شده است که تمام تلاش خود را برای بهترین نتایج تبلیغات گوگل مشتریان به کار می‌گیرد.

می‌خواهید کسب‌وکار خود را در اپلیکیشن‌ها نمایش دهید؟ از «ادیوری» کمک بگیرید. اگر به دنبال تبلیغات در وب‌سایت‌ها هستید، یکتانت انواع آن‌ها را مانند بنری، همسان، ریتارگتینگ، ویدیویی و پوش‌نوتیفیکیشن را برای شما در نظر گرفته است. فکر کنید کمپین کوچک فولکس واگن در سال 1960 شروع شد و این یک موفقیت کامل بود.

کسب و کارهایی که فعالیت آنها به صورت آفلاین است می‌توانند از تبلیغات چاپی یا آگهی های رادیویی استفاده کنند تا تعداد مشتریان‌شان را افزایش دهند. یا اینکه اگر بودجه بالایی در اختیار دارند، از آگهی های بازرگانی استفاده کنند. محرک‌های تبلیغاتی مؤثر با جلب توجه مجدد مشتریان به‌سمت شما، احتمال خرید دوبارۀ مشتریان قبلی را افزایش می‌دهند. شما می‌توانید از کمپین‌های تبلیغاتی برای هدف‌گیری مجدد (Retarget) اعضای مخاطب هدف خود، ازجمله افرادی که در حال حاضر در پایگاه مشتریان شما هستند، استفاده کنید.

کارایی زمانی در تجارت به وجود می‌آید که شما دائماً مراقب قدم‌های رقبای خود باشید و مدام از خود بپرسید چه استراتژی، نوآوری یا تغییراتی اعمال کنم تا مشتریانم جذب من شده و فقط مرا انتخاب کنند. بسیاری از گزینه‌های تبلیغات دیجیتال به شما کمک می‌کنند بودجۀ خود را تنظیم کنید و فقط به‌ازای دریافت کلیک، هزینه پرداخت می‌کنید. مانند تبلیغات کلیکی (PPC)، به این ترتیب، تبلیغات می‌تواند نقش مهمی در بهبود سود کلی شرکت شما نیز داشته باشد.

در این مقاله، به بررسی روش های تبلیغات اصولی، مزایا و معایب هر کدام خواهیم پرداخت. در دنیای امروز، بیش از نیمی از کاربران اینترنت از دستگاه‌های موبایل استفاده می‌کنند. تبلیغات موبایلی به کسب‌وکارها این امکان را می‌دهد تا به مشتریانی دسترسی داشته باشند که زمان بیشتری را در گوشی‌های هوشمند خود می‌گذرانند. یک استراتژی تبلیغاتی موفق اغلب به استفاده از چندین کانال تبلیغاتی نیاز دارد. این کانال‌ها ممکن است شامل تبلیغات دیجیتال، تبلیغات چاپی، رسانه‌های اجتماعی و حتی تبلیغات شفاهی باشد. یک رویکرد چندکاناله به شما کمک می‌کند تا با استفاده از هر رسانه‌ای به گروه‌های مختلفی از مخاطبان دسترسی پیدا کنید.

{تعمیرات لپ تاپ|لپ تاپ} https://appreview.ir/
این لینک