افزایش نرخ اشتراک RSS
راهنمای کامل سفارشیسازی خوراکهای RSS در وردپرس ایوسی
نظارت بر نرخ مشارکت شرکت همچنین به شما امکان می دهد الگوهای مهمی را در داده های شرکت مشاهده کنید که منجر به پیشرفت در استراتژی بازاریابی شرکت شما می شود. اگرچه ممکن است ارسال یک محتوا در تمام پلتفرمهای رسانههای اجتماعی شرکت سادهتر به نظر برسد، اما سعی کنید محتوای منحصربهفرد را برای پلتفرمهای مختلف پست کنید. این امر به ویژه هنگام در نظر گرفتن اهداف مختلف برای هر پلت فرم اجتماعی مهم است. به عنوان مثال، برخی از پلتفرمها بر محتوای دیجیتالی مانند تصاویر یا ویدیوها تأکید دارند، در حالی که برخی دیگر بر روی پستهای مبتنی بر متن تمرکز میکنند. در این مقاله نرخ تعامل را تعریف میکنیم، اهمیت آن را توضیح میدهیم و مراحل چگونگی افزایش نرخ تعامل شرکت خود را در پلتفرمهای رسانههای اجتماعی به اشتراک میگذاریم.
از آنجایی که شرکتهایی با نرخ تعامل بالاتر احتمالاً فروش بیشتری خواهند داشت، این متخصصان تلاش میکنند تا نرخ مشارکت شرکت خود را افزایش دهند تا سود بالاتر و پایگاه مصرفکننده بزرگتری کسب کنند. طبقهبندیهای سفارشی (Custom Taxonomies) سازماندهی محتوا را به سطح دیگری میبرد. آنها به بلاگرها این امکان را میدهند که پستهای خود را فراتر از برچسبها و دستههای استاندارد ارائهشده توسط WordPress دستهبندی کنند. بهعنوان مثال، یک بلاگ متمرکز بر ادبیات ممکن است از نوع پست سفارشی با عنوان “کتابها” (Books) استفاده کند و یک طبقهبندی با نام “ژانرها” (Genres) یا “نویسندگان” (Authors) ایجاد کند. این رویکرد اجازه میدهد محتوا بهصورت دقیقتری سازمانیافته شود و خوانندگان میتوانند به زمینههای خاصی که با علایقشان مطابقت دارد، بپردازند. در کنار تغییرات قیمت، صنعت خودروسازی همواره زمینههای جدیدی برای سرمایهگذاری ایجاد میکند.
به طور معمول، شما انتخاب می کنید که روی یک یا دو کلمه کلیدی اصلی در هر صفحه وب تمرکز کنید. بنابراین می توانید از ابزارهایی مانند Keywords Everywhere برای پیدا کردن بهترین کلمات کلیدی مرتبط استفاده نمائید. آمارها نشان میدهد که کاربران روی لینکهای ارگانیک، ده برابر بیشتر از لینکهای تبلیغاتی کلیک میکنند. ارائهدهندگان خدمات ایمیل مارکتینگ اغلب به طور محدود امکان ارسال ایمیل را به شکل رایگان در اختیار کاربران خود قرار میدهند. مطالعه مطالب زیر میتواند در انتخاب بهترین ارائهدهندگان خدمات بازاریابی ایمیلی به شما کمک کند. تنها به کار بردن کلمات کلیدی در بخش «توضیحات و عنوان متا» (Meta Description and Meta Title) کافی نیست.
این محتوا میتواند شامل ویدئوهای آموزشی، جلسات پرسش و پاسخ زنده، و یا حتی کدهای تخفیف ویژه باشد که فقط برای دنبالکنندگان شما در شبکههای اجتماعی در دسترس است. در واقع شما به عنوان کاربر میتوانید در وب سایتهای مورد علاقه خود عضو شوید و همه اخبار آنها را در یک جا بخوانید و به راحتی و سریع بررسی کنید. به زبان سادهتر هر سایت میتواند یک فید RSS یا چند فید با موضوعات مختلف داشته باشد. این فیدهای RSS فایلهای متنی با فرمت XML هستند که بعد از اینکه به دایرکتوریها، سرویسها یا پلتفرمهای RSS ارسال شد، مشترک بتواند به ظور منظم و بعد از هر بهروزرسانی، محتوای آنها را دریافت و مشاهده کند. اگر تا به امروز نگرانی شما از هرگونه سرقت، سوءاستفاده و منتشر شدن سورسکدهایتان رفع نشده است، ما به شما بهترین راهکار را معرفی میکنیم که امنیت کامل کدهای شما حفظ میشود.
اگر کاربران نتوانند به راحتی از محصول یا سرویس شما استفاده کنند یا با مشکلات فنی مواجه شوند، احتمال زیادی وجود دارد که آنها سرویس شما را رها کنند. یکی از راههای مؤثر برای تشویق کاربران به استفاده مداوم از اشتراک، ارائه پیشنهادات ویژه و پاداشهایی برای کاربران وفادار است. این پاداشها میتوانند از طریق تخفیفها، دسترسی به محتوای ویژه یا حتی جوایز مادی ارائه شوند. نوین وردپرس تداعی خلاقیت و نوآوری در دنیای وردپرس فارسی است ، کیفیت محصولات ، پشتیبانی ویژه و منحصربه فرد از ویژگی های برجسته نوین وردپرس میباشد. تمامی محصولات تجاری مجموعه بصورت اورجینال از مراجع مربوطه خریداری شده و با بهترین کیفیت در اختیار شما عزیزان قرار میگیرد.
برای صاحبان فروشگاه های آنلاین، می توانید محصولات را در گروه های خرید و فروش فیس بوک تبلیغ کنید، در این صورت مشتریان زیادی را به سمت سایت خود هدایت خواهید کرد. همچنین، با ترکیب تبلیغات فیس بوک با پست کردن مداوم در صفحه فیس بوک خود، شانس دریافت ترافیک وب سایت از مناطق مختلف فیس بوک را افزایش خواهید داد. بنابراین، شرکت در «تالارهای گفتگو یا فرومهای آنلاین» (Forums) با زمینههای تخصصی مرتبط یا ساخت فروم، روشی عالی برای افزایش میزان تعامل با مخاطبان و افزایش بازدید سایت به شکل رایگان است. همچنین، عضویت در گروههای شبکههای اجتماعی مانند لینکدین، فیسبوک و «ردیت» (Reddit) و اشتراکگذاری لینکهای وبسایت در آنها میتواند باعث افزایش بازدید سایت شود. هنگام تولید محتوا به یاد داشته باشید که باید حداقل بین یک تا سه لینک از مطالب دیگر وبسایت خود را در آن قرار بدهید.
با استفاده از این ابزارها متوجه میشوید که مخاطبان شما به مطالعه چه مطالبی علاقهمندند و درباره چه مباحثی صحبت میکنند. سپس میتوانید محتوایی را در زمینههای محبوب کاربران تولید کنید و بازدید وبسایت خود را از این طریق افزایش دهید. به یاد داشته باشید که محتوای وبسایت خود را تنها برای مشتریان احتمالی تولید نکنید، بلکه هنگام تولید محتوا، افراد یا منابعی را نیز در نظر داشته باشید که رسیدن شما به اهداف کسب و کار را تسهیل میکنند. همچنین، زمانی که کاربران بیشتری محتوای باکیفیت و مفید شما را مشاهده کنند، در مطالب خود به آنها لینک خواهند داد و در نتیجه، تعداد بکلینکهای دریافتی شما بیشتر میشود. امروزه، بسیاری از کاربران با استفاده از موبایل از وبسایتها بازدید میکنند و اگر وبسایت خود را برای کاربران موبایل بهینهسازی نکنید، مخاطبان بسیار زیادی را از دست خواهید داد. بهینهسازی وبسایت برای صفحهنمایشهایی با اندازههای مختلف و طراحی واکنشگرا یا ریسپانسیو (Responsive)، از معیارهای بسیار مهم در تعیین رتبه وبسایت است و میتواند ترافیک وبسایت را تا حد زیادی افزایش دهد.
این رویکرد مبتنی بر داده به شما کمک می کند تا پیشنهادات خود را متناسب با خواسته های مخاطبان خود تنظیم کنید، تعامل و حفظ را افزایش دهید. سعی کنید به صورت منظم و حداقل هفته ای یک ویدیوی جذاب در این شبکه اجتماعی منتشر کنید. کاربران میتوانند به سادگی با وارد کردن URL وبسایتهایی که میخواهند دنبال کنند و کلیک بر روی دکمه اشتراک، وبسایتها را به لیست خود اضافه کنند. ممکن است در حوزه تخصصی شما برندهایی وجود داشته باشند که رقیب شما نیستند اما با مخاطبان هدف مشابهی با کسب و کار شما دارند. با همکاری با این برندها در کمپینهای تبلیغاتی و تولید محتوا میتوان کسب و کار را به مخاطبان آنها نیز معرفی کرد.
گاهی اوقات، ممکن است بخواهید یک فید RSS را مستقیماً در محتوای یک صفحه یا پست قرار دهید. این می تواند برای ارائه به روز رسانی های مداوم یا نمایش محتوا از منابع مختلف مفید باشد. این عملکرد بررسی میکند که آیا یک پست یک تصویر برجسته مرتبط دارد و آن را در ابتدای محتوای RSS گنجانده و به این ترتیب تأثیر بصری کلی خوراک شما را بهبود میبخشد و تعامل خوانندگان را بهطور مؤثرتری جلب میکند. برای افزایش ارتباط محتوا، ممکن است بخواهید اطلاعات اضافی یا متفاوتی را بهطور انحصاری برای دستهبندیها یا برچسبهای خاص ارائه دهید. در برخی موارد، ممکن است بخواهید وضوح عنوان پستهای خود در خوراک RSS را افزایش دهید. این موضوع بهویژه زمانی میتواند مهم باشد که شما بخواهید بین انواع مختلف پستها، مانند پستهای مهمان یا محتوای اسپانسر شده، تمایز قائل شوید.
مشترکین مجبور نیستند آدرس وب سایت شما را بخاطر بسپارند زیرا آنها می توانند محتوا را به مکانی مرکزی منتقل کنند. RSS به وبلاگ نویسان و ناشران اجازه می دهد تا به طور خودکار مطالب خود را همزمان کنترل کنند ، و آن را در ایمیل ، فید ریدر و سایر دستگاه های خود بخوانند. اگر می خواهید فید RSS خود را مستقیماً در وب سایت خود به نمایش بگذارید، وردپرس این فرآیند را با استفاده از ویجت ها آسان می کند. سفارشی کردن URL فید RSS شما می تواند به ویژه مفید باشد اگر شما یک سایت بزرگ با انواع محتوای متنوع را مدیریت می کنید یا اگر به دنبال ارائه یک فید خاص برای یک مخاطب خاص هستید. معمولاً، میتوانید با افزودن /feed/ به URL سایت یا بخشهای خاصی از سایت خود (مانند example.com/category/feed/) به فید خود دسترسی پیدا کنید.
اگرچه برای همه شرکت ها مناسب نیست، اما فرصتی برای بیان ارزش های شرکت و جلب احترام مصرف کنندگان است. به همین راحتی شما می توانید دکمه های اشتراک گذاری را به RSS سایت خود اضافه کنید، موفق و پیروز باشید. نرم افزار های زیادی مناسب انواع سیستم عامل ها ، دسک تاپ ها و دستگاه های تلفن همراه برای این کار موجود است. که این فید شامل مقالات کامل یا خلاصه (لینک) و متا دیتا برای چیزهایی مانند تاریخ ، نویسنده ، دسته و غیره است. اکنون که فید RSS شما راهاندازی شده و در حال اجرا است، مهم است که اطمینان حاصل کنید که به کار خود ادامه میدهد. گاهی اوقات، ممکن است با مشکلاتی در عدم نمایش صحیح فید RSS یا به روز نشدن آن مواجه شوید.
با غیرفعال کردن هر فید غیرضروری یا تکراری، میتوانید اطمینان حاصل کنید که رباتهای موتور جستجو به صفحات حیاتیتر شما بیشتر توجه میکنند و در نتیجه بهبود کارایی و دید در جستجو را حاصل کنید. به یاد داشته باشید که برای دریافت بهترین نتیجه، باید لینک پستهای مرتبط با مبحث گفتگو را در گروهها بهاشتراک بگذارید و از اشتراکگذاری لینکهای غیرمرتبط پرهیز کنید. چراکه هدف از این فعالیت، تنها افزایش بازدید سایت نیست و شما با این کار به جلب اعتماد کاربران و افزایش آگاهی از برند نیز میپردازید. پروفایل Google Business از مهمترین فهرستهای کسب و کاری است که میتوانید در آن قرار بگیرید، چراکه قرار گرفتن در این لیست به بهبود رتبه وبسایت شما در بخشهای جستجو و نقشه گوگل کمک میکند. بهترین زمان برای فعالیت در شبکههای اجتماعی مختلف، متفاوت است و به معیارهای مختلفی از جمله ویژگیهای شخصی مخاطبان و ماهیت شبکه اجتماعی و کسب و کار بستگی دارد. ارزیابی آمارها و اطلاعات عملکرد حسابهای کاربری کسب و کار در شبکههای اجتماعی مختلف، بهترین زمان روز و هفته برای انتشار پست و تعامل با مخاطبان را مشخص میکند.
اگر میپرسید چگونه RSS را در وردپرس فعال کنیم، تنها کافی است که بخشی از قالب وبسایت خود که میخواهید فید وردپرس در آن نمایش داده شود را انتخاب کنید (در حالت ویرایش فایل پوسته وردپرس). سپس برای استفاده از فید وردپرس در سایت، در مکانی که در نظر دارید کدهای مخصوص زیر را اضافه کنید. برای تبدیل کاربران به مشترکین دائمی، ایجاد ارتباط مستمر و شخصیسازیشده ضروری است. ارسال پیامها، یادآوریها و پیشنهادات خاص بر اساس نیازهای هر کاربر، نشان میدهد که شما به هر یک از کاربران به عنوان یک مشتری ارزشمند توجه میکنید. استفاده از دادههای کاربران به شما این امکان را میدهد که رفتار آنها را بهتر بشناسید و خدمات خود را بهبود دهید.
ظاهر شدن لینکهای وبسایت در صفحههای اول نتایج موتورهای جستجو (SERP) بیشتر از تبلیغات باعث افزایش نرخ کلیک (Click-Through Rate | CTC) وبسایت میشود. شرکتهای Jumpshot و Sparktoro با استفاده از دادههای بیش از ۴۰ میلیون جستجو در گوگل در کشور آمریکا، متوجه شدند که نرخ کلیک لینکهای طبیعی با رتبههای بالا ۱۰ برابر بیشتر از نرخ کلیک تبلیغات گوگل است. تصویر زیر، تفاوت میان نرخ کلیک طبیعی و نرخ کلیک تبلیغات در موتور جستجوی گوگل را نشان میدهد. به اشتراک گذاری آمار شرکت یا مرتبط کردن رویدادهای جاری با شرکت خود را در نظر بگیرید. به عنوان مثال، اگر حسابهای رسانههای اجتماعی را برای یک برنامه تلویزیونی مدیریت میکنید، ممکن است مصرفکنندگان به پستی درباره قسمتی که بیشترین بازدید را دارد یا جمعیت کلی بینندگان علاقهمند باشند.
وبسایتهای جمعآوری محتوا (Aggregator Sites) محتوا و اطلاعات وبسایتهای دیگر را یکجا جمعآوری میکنند و آنها را در اختیار کاربران قرار میدهند. کاربران از این وبسایتها برای دنبال کردن وبلاگها، سایتهای خبری یا دیگر وبسایتهای موردعلاقه خود استفاده میکنند. اگر شما وبلاگی برای کسب و کار خود ساخته باشید، میتوانید RSS Feed آن را در اختیار این وبسایتها قرار دهید و از این طریق، بازدید سایت خود را افزایش دهید. فهرستهای آنلاین کسب و کارها (Business Directories) میتوانند بازدید سایت شما را افزایش دهند. برای دریافت بهترین نتیجه، مهم است که حضور خود در فهرستهای آنلاین را بهینهسازی کنید تا در آنها رتبههای بهتری دریافت کنید و کاربران محلی بتوانند به راحتی کسب و کار شما را در این فهرستها بیابند. بهرهگیری از ابزارهای طراحی مانند «Canva» برای تصویرسازی، مصورسازی دادهها و ایجاد نمودارها و چارتهای مختلف میتواند به برندسازی شما کمک کند.
این محتواها به زبان XML است، پس برای خواندن آنها نیاز به “آر اس اس خوان” یا «RSS feed reader» دارید چون این صفحات به شکل معمول قابل خواندن نیستند. RSS نوعی فید وب و مخفف عبارت «Rich Site Summary» و یا «Really Simple Syndication» و ابزاری برای مدیریت و پیگیری تغییرات محتوا در وب سایتها است. در واقع به کاربران و برنامههای کاربردی کمک میکند تا به روزرسانیهای منظم از یک سایت را دریافت کنند. RSS معم ولاً فرمت XML دارد و اطلاعات را به شکلی که برای انسان و ماشین قابل خواندن است تبدیل میکند. یک فید شامل اطلاعاتی مختلفی مانند مطالب، خلاصه، لینکها، متا دیتا مانند تاریخ انتشار مطالب و… میشود که بهصورت یک فرمت خاص یا یک فایل متنی ارائه میشوند. کاربران میتوانند این فیدها را با سرویسهایی که قابلیت خواندن آنها را دارند، مشاهده کرده و از بهروزرسانیهای آنها مطلع شوند.
ایجاد دستی یک فید به دانش فنی بیشتری نیاز دارد، اما برای کسانی که به یک راه حل سفارشی نیاز دارند، انعطاف پذیری بی نظیری را ارائه می دهد. برای کسانی که رویکرد عملی تر را ترجیح می دهند یا به چیزی بسیار خاص نیاز دارند، ایجاد دستی فید RSS ممکن است راه حلی باشد. این شامل اضافه کردن کد به فایل functions.php تم شما یا ایجاد یک قالب سفارشی است. این کد بهطور خودکار پیام مشخصشده را همراه با هر پست در خوراک RSS گنجانده و تعامل بیشتری با خوانندگان شما ایجاد میکند. این سیاستها علاوه بر تأثیر مستقیم بر قیمتها، به عنوان عاملی محرک برای جذب سرمایههای جدید در صنعت خودروسازی عمل میکنند.
چراکه همواره احتمال تبدیل شدن مخاطبان واقعی به مشتری بیشتر از احتمال تبدیل شدن ترافیک وارد شده از طریق تبلیغات پولی است. بسیاری از مشتریان به شرکت هایی که از طنز در پست های رسانه های اجتماعی استفاده می کنند واکنش خوبی نشان می دهند. در نظر بگیرید که لحن طنزآمیز خود را انتخاب کنید یا هر از گاهی یک تصویر خنده دار پست کنید تا لحن حساب کاربری رسانه های اجتماعی شرکت شما سبک و جالب باشد. برخی از مصرف کنندگان بیشتر احتمال دارد که پست های طنز را با دوستان خود به اشتراک بگذارند، بنابراین نرخ تعامل بالاتری را برای شرکت شما تشویق می کنند. به منظور ایجاد محتوای سرگرم کننده، مطالعه روندها و چالش های فعلی در رسانه های اجتماعی را در نظر بگیرید که می توانید آنها را تکرار کنید.
سرویس دیگری که قابلیت نمایش متفاوت محتوا و ارائه سورس تمام محتواهای سایتها و شبکههای اجتماعی را دارد. استفاده از تحلیل دادهها برای شناسایی الگوهای رفتاری کاربران و بهینهسازی استراتژیهای تبدیل بسیار مؤثر است. ابزارهایی مانند Google Analytics، Hotjar یا Mixpanel میتوانند به شما کمک کنند تا متوجه شوید کاربران در کدام بخش از فرآیند تبدیل مشکلات دارند و چرا برخی از کاربران از خرید منصرف میشوند. با لایسنس گذاری، شما قادر به تنظیم محدودیتهایی برای استفاده از محصول خود هستید. این امر میتواند شامل محدود کردن دسترسی به محصول، تعیین نوع استفاده یا حتی محدودیت زمانی باشد که باعث میشود کاربران تنها به محصول در مدت زمان مشخصی دسترسی داشته باشند. یکی از بهترین راهها برای تشویق کاربران به استفاده مداوم از اشتراک، ارائه محتوای انحصاری و دسترسی ویژه است.
RSS feed با اجازه دادن به کاربران برای پیگیری وب سایت های مورد علاقه خود بدون نیاز به اینکه هر بار به صورت دستی از وب سایت بازدید کنند ، این مشکل را حل کرد. به طور خودکار فیدهای RSS را برای انواع مختلف محتوا مانند پست ها، دسته ها، برچسب ها و حتی انواع پست سفارشی تولید می کند. تنها کاری که باید انجام دهید این است که این فیدها را پیدا کنید و شروع به استفاده از آنها کنید. همچنین، افزایش فروش خودرو میتواند به رشد سایر بخشهای مرتبط مانند خدمات پس از فروش و تأمین قطعات یدکی کمک نماید. این ارزیابیها همچنین باعث شده تا مدیران شرکتهای خودروسازی بتوانند با داشتن اطلاعات جامع از بازار، استراتژیهای خود را بر اساس تغییرات دقیق اقتصادی تنظیم کنند.
این فناوری در ابتدا به نام RDF Site Summary شناخته میشد و به وبسایتها اجازه میداد که بهروزرسانیهای خود را به شکلی ساده با مخاطبان خود به اشتراک بگذارند. با فاصله کمی از ابداع این فناوری، یکی از پیشگامان تکنولوژی، به نام دیو وینر (Dave Winer)، کنترل این فناوری را به دست گرفت و RSS را به شکلی که امروزه میشناسیم، توسعه داد. یک سرویس آنلاین رایگان که قابلیت ذخیره محتوای سایتهای مختلف و فیلترکردن موارد خوانده نشده را دارد. با لایسنس گذاری بر روی محصولات، این امکان فراهم میشود که مالکیت و کنترل محصولات را حفظ کنید و اجازه استفاده از آنها را به دیگران بدهید. این فرایند، امنیت و حقوق مالکیت فکری شما را تضمین میکند و محافظت از محصولات شما در مقابل استفادههای غیرمجاز فراهم میکند.
این جامعه میتواند در قالب گروههای فیسبوک یا کانالهای خصوصی تلگرام ایجاد شود، جایی که مشترکین بتوانند با یکدیگر و با شما در ارتباط باشند. یکی دیگر از راههای ادغام سیستم اشتراک با شبکههای اجتماعی، اضافه کردن دکمههای اشتراکگذاری برای محتوای انحصاری و عمومی است. این دکمهها به کاربران امکان میدهند محتوای جذاب و ارزشمند شما را در شبکههای اجتماعی خود به اشتراک بگذارند، که باعث افزایش آگاهی از سیستم اشتراک شما میشود. اگر اهل وبلاگنویسی هستید، احتمالاً با نماد نارنجیرنگ تحت عنوان RSS Feed برخورد کردهاید. اگر میخواهید از RSS Feed برای رشد و بهبود سایت خود استفاده کنید در این مقاله همراه ما باشید؛ تا ابتدا مفاهیم RSS و Feed را توضیح داده و سپس نحوه ساخت RSS وردپرس و فعالسازی آن را ارائه میدهیم.
نمونهای از این تبلیغات را در تصویر زیر مشاهده میکنید که مجموعه بنرهای تبلیغاتی با اندازه و حجم کم را شامل میشود. این بنرها، به طور کامل با موضوع نوشته شده در وبلاگ – در اینجا «مقاله و منبع در مورد دیجیتال مارکتینگ» ـ مرتبط است. هنگام برنامهریزی برای ارسال خبرنامههای ایمیلی به یاد داشته باشید که نباید تعداد زیادی ایمیل را با فاصلههای زمانی کم برای کاربران خود ارسال کنید یا در یک ایمیل، لینکهای زیادی قرار دهید. اما برای بهروزرسانی یک پست نباید تنها چند کلمه را به آن اضافه کنید، چراکه الگوریتمهای گوگل میتوانند تفاوت میان تغییرات جزئی و بهروزرسانی کلی در مطالب را تشخیص دهند. با مطالعه مطلب «آموزش بلاگر شدن» روش ساخت وبلاگ حرفهای برای کسب و کار خود را میآموزید. برخی از پلتفرم ها دارای فرصت های منحصر به فرد و ابزارهای داخلی برای پست های تعاملی هستند.
به اشتراک گذاری داده هایی مانند این همچنین به شرکت شما کمک می کند تا با مصرف کنندگان شفاف باشد، که کیفیتی است که بسیاری از مشتریان از آن استقبال می کنند. جذب مخاطبانتان از طریق ارائه محتوای بهخوبی ساختاربندی شده، در نهایت به موفقیت طولانیمدت وبسایت و جامعه آن کمک خواهد کرد. از طریق مراحل بهدقت توضیح دادهشده، میتوانید بهراحتی گزینههای اشتراک RSS را برای برچسبها و آرشیوهای طبقهبندیهای سفارشی در بلاگ WordPress خود پیادهسازی کنید. این بهبود نهتنها به افزایش تعامل کاربران با اجازه دادن به خوانندگان برای اشتراک در موضوعاتی که واقعاً به آنها علاقمند هستند، کمک میکند، بلکه در ارائه منظمتر محتوای شما نیز کمک شایانی مینماید. در دنیای در حال تغییر محتوای دیجیتال، جایی که تعامل کاربران بسیار مهم است، بلاگرها بهطور مداوم بهدنبال روشهای نوآورانهای هستند تا مخاطبان خود را متصل و آگاه نگه دارند. یکی از روشهای مؤثر برای دستیابی به این هدف، ارائه اشتراک RSS بهطور خاص برای برچسبها و طبقهبندیهای سفارشی در بلاگهایشان است.
شرکتهایی با نرخ تعامل بالاتر نیز اغلب مشتریان بیشتری به دست میآورند، زیرا رسانههای اجتماعی ابزاری عالی برای هدفگیری جمعیتشناسی جدید هستند. نرخ تعامل به سطح قابل اندازه گیری علاقه مصرف کنندگان به یک محصول یا برند خاص اشاره دارد. این شامل فالوها و لایکها، بررسیها و سایر فعالیتهایی است که مشتریان برای ابراز رضایت خود از یک محصول انجام میدهند. حرفه ای ها از این معیار برای ارائه اندازه گیری دقیق عملکرد محتوا استفاده می کنند. این به متخصصان بازاریابی کمک می کند تا بفهمند کدام یک از کمپین های آنها موثر است و به آنها اجازه می دهد تا در استراتژی های تعامل خود تغییراتی ایجاد کنند.
توجه به نیازها و ترجیحات کاربران و ارائه ارزش واقعی از طریق برنامههای اشتراک، کلید موفقیت در افزایش مشترکین دائمی است. با عضویت در سرویس زی لایسنس، پنلی برای شما فراهم میشود که با آن میتوانید به تمام محصولات خود لایسنس اختصاص دهید و از محصولات و خدمات خود محافظت کنید. این کار به شما کمک میکند تا جلوی انتشار و استفادههای غیرمجاز از محصولات خود را بگیرید و به درآمد بیشتری دست یابید. سعی کنید تمامی مطالب سایت خود را بررسی و سپس به محتوای قدیمی خود مطالب جدیدتری اضافه کنید تا ان مطلب بروز شود. یک راه ساده برای ایجاد تازگی محتوا برای صفحات محصول، داشتن یک برنامه بررسی محصول مانند افزونه بررسی محصول Stamped.io می باشد.
همچنین، انتشار نظرات و تجربیات موفق در زمینه خرید خودروهای داخلی میتواند زمینهای برای جذب مشتریان جدید و تثبیت اعتماد در بازار ایجاد کند. با نگاهی به آینده، کارشناسان بر آناند که بازار خودرو همچنان با تغییرات و نوسانات مختلفی روبرو خواهد بود. اجرای طرحهای پیش فروش و افزایش رقابت میان خودروسازان میتواند منجر به کاهش بیشتر قیمتها و ایجاد شرایطی مساعد برای مصرفکنندگان شود. این تغییرات نشاندهنده سیاستهای بهروز شده شرکت سایپا در مدیریت موجودی و ایجاد شرایط رقابتی مناسب در بازار میباشد. کاهشهای جزئی در قیمت محصولات سایپا میتواند باعث جلب توجه مشتریان جدید و حفظ مشتریان قدیمی شود که به دنبال خرید خودروهای با کیفیت با قیمتی منصفانه هستند.
این ویژگی نهتنها به کشف بهتر محتوا کمک میکند، بلکه حس جامعهپذیری را در میان خوانندگانی که علایق مشابهی دارند، تقویت مینماید. با به کارگیری این تکنیکهای سفارشیسازی و پیروی از بهترین شیوهها، میتوانید خوراکهای RSS پویا و جذابی ایجاد کنید که بر اساس ترجیحات مخاطبانتان سازگار است. این بهبودها نه تنها تجربه کاربری را تقویت میکند بلکه تلاشهای تبلیغاتی را نیز افزایش میدهد و در نهایت باعث افزایش سطح تعامل محتوا و رشد اشتراکها میشود. حالا که فهمیدید خبرخوان RSS چیست بیایید ببینیم چطور کار میکند و چگونه باید از RSS استفاده کنیم. همانطور که اشاره شد RSS معمولاً فرمت XML دارد که به پلتفرمهای RSS، سرویسها و دایرکتوریها ارسال میشود. در مرحله بعدی این فایلها توسط سیستم مدیریت محتوا (CMS) استخراج شده و اطلاعاتش در یک فایل مثل صفحه وب قرار داده میشود.
یعنی زمانی که فید سایت را پیدا کردید باید به وردپرس اعلام کنید که فید سایت به FeedBurner تغییر مسیر یافته است. برای این کار به راحتی میتوان از افزونه feedburner alternative and rss redirect کمک گرفت. پس از نصب و فعالسازی این افزونه کافیست در بخش پنل آن به قسمت به پنل ریدایرکت RSS مراجعه کنید و عملیات تغییر مسیر را تنها در چند ثانیه انجام دهید. مطالعه مطلب زیر در انتخاب بهترین زمان برای انتشار پست در شبکه اجتماعی اینستاگرام به شما کمک میکند. اگر بارگذاری صفحههای وبسایت شما بیش از اندازه کُند باشد، «نرخ پرش» (Bounce Rate) وبسایت افزایش زیادی پیدا میکند. سرعت بارگذاری یکی از مهمترین معیارهای تعیین رتبه وبسایت در گوگل محسوب میشود و با بهروزرسانی «الگوریتم تجربه کاربری در صفحه» (Page Experience Update) اهمیت دوچندانی پیدا کرده است.
شرکت در این کنفرانسها یا سخنرانی در آنها میتواند به افزایش تعامل کسب و کار با کاربران، شناخته شدن کسب و کار در حوزه تخصصی و کسب اعتبار مفید باشد. تمام این موارد میتواند به علاقهمند شدن کاربران به کسب و کار و افزایش بازدید سایت آن منجر شوند. بنابراین بهروزرسانی محتوا و تولید محتوای جدید یکی از معیارهای مهم در رتبهبندی صفحههای وب محسوب میشود. حتی اگر پست مدنظر شما هنگام جستجوی کلمه کلیدی در اولین صفحه از نتایج گوگل نمایش داده میشود، میتوانید با بهروزرسانی آن بازدیدکنندگان بیشتری را به وبسایت خود جذب کنید. نمایش تاریخ انتشار جدید در صفحه نتایج جستجوها، نرخ کلیک را به شکل قابل توجهی افزایش میدهد.
خرید دوره آموزش سئو کلاه خاکستری