معرفی دوره های بازاریابی اینترنتی و دیجیتال مارکتینگ ( ۴۱دوره عالی رایگان)

سئوی داخلی و خارجی با هم سیگنالهایی را ایجاد میکند که گوگل میتواند از آنها برای رتبهبندی سایت شما استفاده کند. شاید برای شما نیز پیش آمده باشد که نوتیفیکیشنهایی از جانب اپلیکیشنهای مختلف موبایلی یا کامپیوتری مثل گوگل کروم دریافت کرده باشید، یا شاید وارد یک سایت میشود و بالا سمت چپ پیغامی با دو گزینه مسدودسازی و پذیرش دریافت کنید که از شما پرسیده، آیا میخواهید مطالب جدید را به شما خبر دهم، شما هم اگر گزینه Allow یا پذیرش را بزنید از چند ساعت بعد، برای شما پوش نوتیکفیکیشنهایی ارسال میشود، این نوع بازاریابی را زیاد استفاده نکنید زیرا ممکن است کاربر احساس کند به حریمش تجاوز شده.

بازاریابی تلفنی به دو شاخه تقسیم میشود: نوع اول آن که از طریق تلفنهای هوشمند انجام میشود به بازاریابی موبایلی معروف است. بگذارید برای درک بهتر این نوع بازاریابی، یک کشور جهان اول را مثال بزنیم: در ایالات متحده آمریکا در بازه زمانی یک هفته ۸۵ درصد از مردم آن کشور حداقل یک بار به رادیو گوش دادند.

حدود 35 درصد از ایرانیها هنوز از رادیو استفاده میکنند و باید بدانید رادیو هم در ایران و هم در خارج هنوز زنده است. افراد بسیار زیادی هنوز در ماشین خود به رادیو گوش میدهند. یکی از مفاهیم ابتدایی بازاریابی دیجیتال براساس این فریم ورک پایهریزی میشود، مدل RACE به دلیل شفافیت و سادهتر کردن مباحث برنامهریزی مارکتینگ بسیار کاربردی و رایج است. بهترین بازاریابهای دیجیتال به خوبی روی آنچه میخواهند در کمپینهای دیجیتال انجام دهند و اهدافی که قرار است با مارکتینگ به آن برسند، واقف هستند. گوشی شما به صدا درآمده و شما می گویید الو و آن طرف خانومی بی مقدمه سعی در فروش کپسول آتش نشانی به شما میکند.

اما در بازاریابی حضوری علاوه بر صدا و لحن صدا ارتباط چشمی، بوی عطر بازاریاب، لباس بازاریاب، طرز برخورد و … برای مثال در بازاریابی تلفنی که پایینتر راجع به آن خواهیم نوشت تنها ابزار بازاریاب، صدا و لحن صدای او خواهد بود. گیمیفیکشن چیست و چه کاربردی در بازاریابی دیجیتال دارد؟ بر اساس گزارش خبرگزاری ANI، تیوی سومناتان، دبیر وزارت دارایی هند، احتمال تبدیل بیت کوین و اتریوم به پول قانونی این کشور را رد کرد و گفت که ارزهای دیجیتال خصوصی و توکنهای غیرمثلی هرگز از چنین موقعیتی برخوردار نخواهند شد. اگر مناسب باشد شانس فروش را بیشتر خواهد کرد.

بنابراین دلیل آنکه ویدیو مارکتینگ اثر قابل توجهی دارد، بدلیل بیشتر درگیر کردن احساسات انسان است. با توجه به تجربه شخصی هر چقدر احساسات یک انسان را هوشمندانه بتوانیم برانگیزانیم، میتوانیم درصد فروش را افزایش دهیم. چون بدون توجه به آنکه چه کسی پشت خط است و چه دغدغههایی و چه شخصیتی دارد. در تکمیل توضیحات بالا در مورد مفهوم دیجیتال مارکتینگ باید بگوییم که، دیجیتال مارکتر یا کارشناس بازاریابی دیجیتال کسی است که بر تمام روش های و ابزار های بازاریابی آنلاین تسلط دارد و با توجه به نیاز هر کسب و کار، استراتژی های لازم را به کار میبرد.

اگر هنوز کسب و کار خود را وارد فضای دیجیتال نکردهاید یا نمیدانید کدام یک از خدمات دیجیتال مارکتینگ برای شما مناسب است، ما اینجا هستیم تا مسیر را برای شما شفاف کنیم. الکترونیکی بودنشان طبیعتا باعث جلب توجه بیشتر عابران و رانندگان خواهد شد یا برای مثال استفاده از دموی محصولات نسبت به گذشته به طرز قابل توجهی افزایش پیدا کرده است، مثلا شما یک نرم افزار را میتوانید به صورت ۳۰ روز رایگان استفاده کنید و پس از ۳۰ روز اقدام به خرید آن کنید، اینها جزو بازاریابی آفلاین بهبود یافته قرار میگیرد.